Friday, February 18, 2011

luahan perahsaan ! tanak baca sudaaa...

aku taw aku tak cantik.
ayah aku selalu cakap. hg muka macam bulan dh. (banyak jerawatla.) uhuk3..
memang pon. aku xcept ja. bkn salah aku pon.
aku tak pandai. bukan aku tak belajaq. tapi de r malas sket 2. hhee..
aku gelojoh. tada sopan santun sangat. tak macam pompuan2 len. hesh.
terok ngat aih hg neh.
kesimpulannya, tada ciri-ciri menantu yg baek ah. wuu~~
eh,eh.. da satu ! aku tawla jugak masak. hhaaa... (bangga sat ) ampa taw ka ?? hha ? ha ?

okay..nak banding ngan 'dia'..
dia hensem. muka tada jerawat cam aku. pakai mustika ratu ok.
ampa da ka cm2 ? tadakan..hhaaa
dia fames lak. sapa tak kenai ?
sebut nama ja. ouh...dia 2 kaa..amai peminat kot. macho kot.. hensem gilee.. huh.

so, aku tak perfect. tak layak kot dok sebelah dia.
sebelah mata pon tak pandang aih.
itu jelah. dia 2 sapa ? aku pon tataw. suka hatila sesapa pon.

tapi bagi aku senang ja. tak suka cakap. ok ?
sakit hati camna pon. frust menonggeng ka. i'll bear with it.
tak dala sampai nak bunuh diri. dosa besaq kot. hesh.



ps: post ini bukan untuk sapa2...harap maklum. daaaaaa..

4 comments:

  1. rilek syaz...sapa dok kata lagu tu..habaq mai lekaih..meh aku tolong hg tibai+hempuq+gores pala..huhu

    ReplyDelete
  2. AMPALAAA....hhaa.. hempuq+tibai+gores dri sniri cpt. haha

    ReplyDelete

♥chee rajin2 baca hok neh♥