Monday, September 20, 2010

♥AIDILFITRI♥

okay ! aku taw tjuk ney cam dh telambatkn. hahaha. biasala raya2 ney xsempat nk menulisla..skang bwu de masa. huhuu.
hmmm...raya aku taon ney nak kata bes 2 xdala sangat..cam besa ja. yang besnya time spupu2 kumpul ramai kat rumah akulaa..cam meriah ja kn..slalunya sunyi ja umah aku neh. yela..kak n adik aku jarang dh blik umah..aku ja yang keja dok cuti..adeh..besa r bkal cikgu kn ! heheh.

taon ney mak aku wat open house first syawal ! xbes sgtla coz my frenz smua busy2 kn raya fes. faham sgtla..tmbh2 yang gurls 2.. mst pakat nk tnjuk skill.. hoho~ so xramaila yg nk dtg pon.. nyway xkesahla.. bkn time raya ja ley jmp kn ?? hhee

then, raya ke2 aku p bejalan raya umah kengkwn.. xbyk pon.. 4 buah rumah ja kot. haha !
ari 2 keja mkan jela aku..adeh. full2 ! smp nk termuntah kot time balik tuh. hah, salah sebuah rumah 2 dela rumah owg yg tersayang. dahla p time bukan open house. rasa cam mengganggu lak. die la suh p ngat..huhu.. aku p as fren jew since family die still tataw sal kami ney..takut2 sbb mak kami garang abes. hoho~ sep bekla aku bwak shella(my bes fren) ngan spupu aku. de gakla topik yg nak cakap 2. klo p sowg2 mmg hampehla ..haha !

next, raya ke3 lak aku p aloq setaq umah mak chaq n makngah. dekat2 ja umah 2 tp dua2 wat open house ari yang sama. so byangkanla aku tepaksa makan dengan banyaknya arituh. haha. ( tepaksala sangat. ) besh2 ! tp sdey gakla xley g umah sowg kwn ney..die wat open house. huk3 !
pas2 ari2 gakla miza, pkah n da geng nk mai umah ..n nak heret aku p beraya 1 perliskn ? cam taon lepaskn... huhuu.. rugi2 ! rindu ahhh....

pas2 raya ke6 lak kot time ari 1 malaysia tuhkn..mary sayang lak ajak g open house umah die. mula2 mmg xcited la nk p. dok taw dh sure jumpa kengkawan rmai punya. las2 minit ayah aku nak g kulim lak umah mak su aku. ades~ malang xberbau btoila..geram2 ! grrrr...
maw xp t wat sdey lakla mak aku 2...dok kata pentingkn kengkwanla..hehe. besalakan dah tua2 ney memangla sensitif sket..akur jela...t aku pon nak tua gak. sowila ye mary ! huhuu..

so, kesimpulannya.....raya ney mmg makan makan n makan . hahahha.
now...da abisla raya syaz oit..think bout asemen lak. srabut2 ! de 1 g asemen yg aku asa tersgtlah xpenting. math survey ! haha. wat tambah masalah jelah.

okay2 ! dahla kot sket2 sembang2 raya.. got 2 read 4 da grammer test tomorrow. huh !
daaaaaaaaaaaaaaaaa...♥♥♥

2 comments:

♥chee rajin2 baca hok neh♥