Thursday, September 30, 2010

ouh ! Hari yg bAhAgIa ♥♥♥

assalamualaikum yep ...
semua taw x minggu lepas aku ada ponteng kursus BOLA BALING yang sangatla besh ! hahaha. adoi~ kursus 2 di jalankan oleh senior maktab akula . 3 hari ouh. dahla minggu lepas da kelas ganti ari sabtu, then ptg jumaat n sbtu, dan ahad dri pagi sampai petang kena g kursus 2 lak.. huhuu.. sangat penat. tapi dah wajib 2 memang aku tersangatlah nak p..hahaha. tapi apakan daya aku dah plan dari balik cuti raya g, 2minggu lepas yang aku nak balik umah sebab nak amek kasut aku . huh ! kasut kuliah kot.. PENTING OK ! so, xpegila aku kursus 2 akhirnya.. (malas pon da gak..♥)
then, start ja minggu ney aku tadah telinga jela cegu nak marah ponkan..g pon amai g geng aku yang xp n xda sebab. lagi TERBAEK kn ?? heheh. salute !
pas2 kn arini ketua gerko mesej salah sowg dri ahli bola baling . die suh semua g jumpa die kat bilik. ouh, time 2 dah taw dah nak kena pa. dok dengaq2 kabaq angin dah dari budak2 klas len.
last2 ~ nah !! amek kau !!


hhaaa... nampak x semua ??? meh nak terang sket. neyla borang SALAH LAKU PELAJAR . yeah ! fes time dapat ney. BAHAGIA GILA. hahaaha. dahla dapat benda neh, pas2 result aku untuk gerko bakal dapat D lak. memang terbaeklah ! adeh... malam ney kenala bertungkus lumus wat surat lak. surat tunjuk sebab. lebih kurang surat rayuanla. ouh ! banyak sangatla sebab yg bley bagi. arap2 d terima. sekian.

kesimpulannya..jangan tiru aksi ini. hoho~

No comments:

Post a Comment

♥chee rajin2 baca hok neh♥