Monday, October 4, 2010

♥ TeAteR MuZiKaL TuN Dr. MaHadThIr ♥



assalamualaikum...

wanna story pasal teater muzikal neyla.. aku pegi tengok kat istana budaya sabtu ritu.. de sapa2 p gak x ?? heheh. xcited giler fes2 msuk 2 sbb fes time p tengok teater taw . sian x ? hehe.
masuk2 2 da ka ptut aku p tanya "cam tengok wayang ka ??" haha ! ngekla.. ngatkan tgk teater kat skrin ja. perak siot.
ok. smbung balik. aku pegi pagi balik petang..sehari jek..huhuu..xsmpt nak bershopping pon... nyway terSANGATlah puas dapat tengok teater 2.seat depan lagi okeyh ! memang nampak jelas gile r pelakon2 die.. dhla pelakon besh2 ! xspeceli Zizan Nin. ouh ! ensem2 ! die jdik Tun Dr. Mhadthir masa remaja. comel ! (sila rujuk gambar di sebelah kanan anda. ;p ) erra fazira pon da ! jadik dato' hasmah. haha. sweet jek.. lg2 da isma daniel ngan datok jalaludin hassan gak taw. isshh...sesapa yg xp tengok 2 mmg rugi sesangatla...
unfortunately xley nak amek gambaq dalam teater 2 kan..so, gambaq
patung2 die dela yang kat luaq 2...wuuuuu~
hah, jalan ceta die pon bes gakla...tambah2 part last 2 bila Tun Dr. Mahadthir umum peletakan jawatan die..nak jtuh gakla aiq mata ney..tp bukan sbb diela. haha ! juz sbb aku tengok sowg pelakon kanak2 2 nangis..adeh..xtahanla..sensitif2. hehe..

okay ! tanak story panjang2la rini.. tengok gambaq2 aku kat sana jela eh... daaa~














1 comment:

♥chee rajin2 baca hok neh♥