Saturday, September 4, 2010

♥ keTIDAKPUASanHATI♥

Assalamuailaikum smua..........:)

xceli dh lama aku pendam perasaan ketidakpuasan hati ney..huhu
ni berkaitan dengan sesapa jela yang selalu tak puas hati ngan cara aku...
dan ingin menegur aku..okay ! aku ney open ok. sesapa tegur aku, aku ley accept je tapi kena da cara die r... klo nak tegur 2 jangan perli2..straight to the pointla... tp lembut2 la ye..
klo perli2 ney aku sensitifla..cam nk nanges ! :(( tmbah2 yang rapat2 ngan aku 2..huhu

then, bila tegur aku sumthing..give me time 2 change . mayb aku akan wat lagi benda 2 sbb aku xley nk brubah on da spot...at least aku da niat nk brubahkn.. aku dh gtaw aku nk brubah dhlakn.. jgan terlalu paksa aku... stress ah.

lagi satu klo nak tegur aku 2 at least ampa xwat benda 2 nnt. beringat k. ampa maybe xpenah lalui pa yg aku lalui g sbb 2 ampa ley tegur aku mcam2..
so, konklusinya i like sum1 yg lbey berpengalaman dalam sesuatu hal yg die nk tegur 2...

ps: then, aku xpuas hatila bila tegur owg wat salah pastu dok puji diri sniri.. tawla dia paling baek sekali d dunia. blahla..huh ! b humble msa nk tgur owg 2..

okay ! thats all for today...
mintak maap andai terkasar bahasa okay ! peace :))

2 comments:

  1. weh..besala tuh..manusia...men kasaq ngn kita bleh..cuba kalo kita bt cmtuh kt depa balik..mau kena maki berdas2..maki kat blakang je la kan...
    aku pon penah kena...sabaq je la...sbb tuh jugak aku break ngn K***N tuh~

    ReplyDelete
  2. 2ar pasai...mengata owg je lbey..depa xpenah asa g. huhu..
    awt aih ? da owg dok kta psai hg ngan k***N ka ?

    ReplyDelete

♥chee rajin2 baca hok neh♥