Thursday, January 6, 2011

nEW yEaR♥

orang kata kalau new year ni semua nak baru ja kan. xkisahla duit ada ka x. ish3 ! manusia2 ! pk harta benda jek. cewah ! ceramah jap. hhee.. sama jek aku pon.. dah bawu jek masuk maktab balik ni, macam2la barang aku xda. hesh. selalunya shoping dulu ngan mak before balik. tapi kali ni xsempatla . wuuu~ mom lak tanak bg duet sbb takut aku guna untuk benda len. hheee.. memang pon. so shoppingla barang keperluan ni guna duet sniri. skali shoping . nah ! dekat seratus huh. punyala banyak ngat. aku berbelanja hemah taw. siap senarai g pe yg nak d bli. tapi maw senarai penuh kertas sama gakkn. hhee.. nyway..bab shopping mmg xley jimatkan . sapa asa die pompuan 2 paham sgtla. ;P okeh. abis bab barang2 baru. aku plan nak beli handphone barula. sapa sokong cium ketiak snirik ! haha ! ska la 2 . ish3..buruk perangai. hah, kalau sokong 2 bg r cadangan sket fon pe..plis2.bawah seribu je k ! .aku ni ngek sket bab2 hp neh. huhu... 2la..dulu xpenah amek taw. padan muka. huh. tapi nak beli ni pon tunggu elaun dulula. hhee.. suda pokai ma.. teruk toi perangai. guna elaun kerajaan gak nak bli fon pon. hesh.wat tataw dala..:)

hah, even new year p la bapa kali pon, classmate aku ttp yang lama. haha. bosan toi tengok muka depa2 2 taw. weee~ jangan marah ye. joking saja. sayang depa ketat2la. sket pon xbosan taw. tambah2 geng trio aku. lagi sayang ouh ! heh. jangan kembang ye . class cam besala. tetap dok ngantuk cam last year. haha ! xdapat nak wat pa dah. okay..sampai sini saja ye ceta new year aku. azam tetap sama. nak abis belajaq cepat2. pas2 ? kawen ! hua3 ! sapa nak join ? meh2.


ps : tengah sedey ni... afraid he went to someone else. spechless. huhu~

No comments:

Post a Comment

♥chee rajin2 baca hok neh♥