Thursday, December 30, 2010

final holiday~

rancangan on d spot ney. tiba2 adik aku kol. die dapat cuti jumaat ney. yelah . smua tawkan . MALAYSIA MENANG BOLA . 0yeah ! 0yeah ! 0yeah ! (sorak smp lupa diri );p hah, sesapa yg xtaw g sal adik aku 2 nak gtaw sketla. adik aku ni blajaq kat UPNM. hah, bakal tentera r neh. eh , tentera dhla. kira keja smbil balajaq r dok situ. thats y die dapat cuti. huh, xaci betulkan muda2 dh keja then dapat gaji segala. erghhh ! jeles ! okay. bebalik kepada topik d atas 2. oleh sebab cuti die sampai hari ahad ja, n die mmg ssh dpt cuti panjang cam2, (3ari pon kira pnjg dh taw ) kami wat keputusan untuk p sana ja. so, kira holiday gak r kan. bukan senang nak gather cam2. kak aku pon bawu balik. bes gak kekadang ceni even selalu gaduh2. ceh, ceta hal rumah tangga lak kat sini. haha ! huh, aku pon dah nak balik ke maktab terchenta ya ahad ni. spent time ngan famly lakla. keja kuaq ngan kengkawan ja. hehe.. even aku still da rancangan nak jumpa sum1 2 3 ari b4 balik ni. cancel jelah ! family first right ? ! sudah ! pe yg aku merepek ni hah ? konklusi nya aku nak p kat adik aku d kl sana. then, twos balik penang. uwaaaa...malas nak blajaq....

(xda motif)

No comments:

Post a Comment

♥chee rajin2 baca hok neh♥