Saturday, January 22, 2011

“suatu ketika dulu…..1st contest bersama annurkasehcollections”


yeahh !! contest ! contest ! contest !

ni tuan punya contest ( klik sini kalo nak join ya ! ) punya banner ye ! kecik2 dah graduate. teruja ouh. haha.


okay ! contest bermula d cni ya. tengokla gambaq aku dulu dulu. cun melecun ouh.

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........


"suatu ketika dulu......aku penah jadik pengawas. haha. hah ! rasanya mana satu aku ni eh ? aku pon cam malu nak ngaku ni. uwaaaaaa~ taw x huh ? ampa carikla yang pakai baju pengawas tuh (biru). hhaaa..yang duduk depan sekali tu.. agak over k ! dhla HITAM. haha ! time ni baru naik darjah 4 taw. n aku telah berjaya menjadi pengawas. hahaha. poyo ja. bangga giler ah kan. dah bley ganti cegu jaga budak2 klas darjah 3 ke bawah k. hebat ouh. bajet senior. then, masuk darjah 4 jugakla aku mula pkai tudung. nak taw sebab pa ? sebab jadi pengawas wajib pakai tudung. haha. gile xiklas. theN lagi, time ni xingatla nape amek gambaq ramai2. nak masuk maklumat sekolah kot. ala ala majalah tu. haha. punyala payah nak amek taw sebab pakat malumalu g. kanak kanak ribenala katakan...;p muka TOYA ja semua. skang pantang nmpak camera kn?:))" okay..takat ni jelah makcik pakcik ye. to all frenz yang de dalam gambaq ni, aku rindu ampa gila2 ok !


NAMA PENGIRIM: NUR SYAZREEN BINTI KHOLIM
NAMA ID FOLLOWER: IYIEN
REFERRER: MUNIRAH BM


tag : ainul
syamin
farah
anat
bahi
yana


ps: sekian.....hope juri yang hebat hebat 2 (bodek jap ) enjoy my pic yea ! ;)

8 comments:

  1. yeh!! da dpt cam pengawas ni~suci je muka..haha

    ReplyDelete
  2. kena tag ? hehehehe.. tq2,,, nnti anat amek :)

    ReplyDelete
  3. salm kenal..sy dtg terjah cts...mp lmbt sampai cni..yer..ala2..tomeinyer..

    suke tgk..time kecik2 camni..bergambarpon straightjer..sopan..hihihi..
    lulus!

    .g.luck dear!

    ReplyDelete

♥chee rajin2 baca hok neh♥