Sunday, October 24, 2010

♥JiwA kAcaU♥

assalamualaikum readers !
Entry ni just nak tenteramkan jiwa yang agak kacau ni. adoyai~ dunno wat to do.. sejak kebelakangan ni aku slalu ja moody tak tentu hala. sumtimes suka marah marah xbersebab. orang wat salah sikit pon nak terasa. arghhhh !! nape ngan aku ni..huhuu.. nak kata masalah pompuan tak jugak. hehe. yang slalu jadi mangsa keganasan aku ni surela my SAYANG kan. hhheee.. kesianla kat sayang aku ni.. slalu je kena marah tak tentu pasal. adeh~ really sori dear. dun mean it ! kadang2 sampai die rasa aku dah tak sayang die lak. teruk sangat dah prangai aku ni. maybe tension nak exam kot. ye x ? tapi aku rasa exam kali ni la paling relax skali. banyak je masa untuk baca. ermmm...pa2 pon nak mintak maapla kat SAYANG aku atas kekasaran neh. malang tolla dapat awek kasar cam aku ni kn. heheh. tapi die slalu sabar ngan aku. really appreciate it . besh3 ! nak mintak maap gak kat kengkawan smua. aku kadang2 kasar sangat kn ? aku taw amai juga yang terasa ngan aku. bukan semua bley trimakn.. lagi sekali i dun mean 2 hurt u all. NOW, nak belajar jadi sopan santun lak. haha ! ley ke neh? dunno la. Bagila sokongan ye. nak jumpa mak mentua nnt xkan nk kasaq ceni kot. huhuuu... nak kawen ! pappai... mmuuahhx !!



ps: always luv my freinds. luv my B more ! heheh

2 comments:

♥chee rajin2 baca hok neh♥