Friday, June 3, 2011

sentap~

sekarang ni banyak orang dok buat ceramah2 agama sebab sekarang ni ramai yang terpesong. Tambah2 dekat maktab aku tu. MPP pulak budak2 PA(pengajian agama) . hehe.. yang ramai dok terpesong tu anak2 remaja macam aku ni la. haiyaa.. tapi aku tak da la terpesong sampai nak keluar agama segalakan. iman still ada walaupun tak cukup kuat. bila ceramah2 camni selalu buat sikit2 tu maila jugak kesedaran. tambah2 setiap kali perhimpunan mingguan kat maktab aku tu, ketua JPP bagi ceramah agama sedas. awat tak jatuh seboq2 atas kepala. (bukan semua k) hehe.. bertambah tambahlah kesedaran aku neh. sesapa yang tak sedaq jugak aku tataw nak kata pa r. kawan2 aku dekat maktab pun banyak yang kuat agama. tabiklah. selalu p surau. tak macam aku nih. time buka posa jelah kot nak nampak kat surau selalu pun. makan free..(: so, sekarang nih niat nak berubah tu mai dahlah. bukan sekarang kot. lama dah aih.
tapikan nak cakap sedaq memang senang. nak berubah tu sikit punya payah. dah bertahun dok besa cara hidup camni. contoh macam cara pakaian kita. jenis ketat2 tu kan. ades.. tapi aku dah mula beli baju longgaq2la..cuma kadang2 terpakai jugakla baju lama2 tu..sayang mau tak pakai. hhee.. (alasan).

nak cerita pasal hal sentap neh. baru lepas kena sound dengan mak. aduyai.. memang sentap gila sampai ke jantunglah. kalau orang lain cakap aku tak rasa sangatla. huhuuu... yela..memang salah aku jugak. malukan dia. sori sangat2lah. tapi lepas kena neh rasa semangat nak berubah hilang kot. huh. aku memang jahat.. tak tau malu.. sosial.. tapi aku still jaga maruah aku..dun worry mom. nyway, die cakap time marah..besalakan. orang kata marah tanda sayang. still love her.♥

mood sekarang: tengah merajuk. haha. macam da orang nak mai pujuk aku.


No comments:

Post a Comment

♥chee rajin2 baca hok neh♥