Thursday, February 3, 2011

Dating kat BIG FIELD xmenjadi. T_T

sadis betui tajuk entry aku. wuuuuu~
(tengah bosan sangat ni buat tuturiol sains ..huhuu )

hah, maw taw pasai pa xmenjadi?
sebabnye...mak mentua i tiba2 nak ikut join sekali. memang terbaiklah. haha.
dengan rela hatinya aku pon mengundur diri..uwaaaaaaaa~
musnah harapan i dari semalam g...adoyai..
dok beranganla nak beli kekacang n asam-asam yang berpatutan buat balik maktab nanti..
tapi dah i sayang mak mentuakan tapela..hahaha.

*sayangla hg sorang2. die pon xkenal hgla syaz oitt.. adeh..sadis lagik.

ps: pengajaran hari ini ! jangan berangan awal sangat ye murid-murid sekalian....

4 comments:

  1. xpa syaz..aku ada..t aku tman hg g dating kat penang~haha

    ReplyDelete
  2. hgla kawan aku mun ! haha.. bkn cam najwek 2..tinggai aku gak..wuuu~

    ReplyDelete
  3. haha, sayang sgt mak mentua tu noh.. awt xikut p beramah mesra dgn dia?

    ReplyDelete
  4. die xkenal saye pon cena nak mesra..huhu

    ReplyDelete

♥chee rajin2 baca hok neh♥