Tuesday, November 16, 2010

haduhh !! ♥



finnally ! im back. home. lepas berpeluh peluhan jawab empat paper exam. huh ! mest ampa mengutuk dalam hati kn ? alaa...takat 4 paper pon nk peluh2. cuih~ bdk2 spm jwab 10 11 paper lg susah kot. hhaa...memang senangla paper aku. mcm jwb UPSR jek. haha. cm2la yg aku expect before jwb exam tuh. dapat2 paper ja. nahhhh ! pakat lawan nganga. wuuuuu~ last sem neh. xsangka susah lak. adeh~.
sudah ! sudah ! forget bout exam. srabut ja. skang time untuk enjoy ja. ni yang hang idam kn ? dok umah senang lenang xpayah study. haha. banyakla hg punya senang lenang. balik lak time nak raya haji. uwaaaaaaaaa~ kena kemas rumah ya tuan2. memang terbaeklah. serius xda mood nak raya. penatlah. dahla setiap kali raya mesti umah aku jdik open house tanpa disengajakan. aku pon tataw pasai pa. penat ! urghh ! satgi aku ngan mak akula dok tercegat kat dapuq wat keja. owg mai xbenti2. nak sembang2 pon xsempat. nak ajak kgkawan mai ? jangan arapla. satg xjadik keja mak aku lak bising. huhuuu...
hmm...skang dok umah aku keja makan jek. hilang diet ! geram aku ! dahla..maw tido.. adios~

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA ehhh....


suasana utuk esok perhaps ...

2 comments:

  1. prut lembu bakaq cicah air asam.. perghhhh.. nikmat

    ReplyDelete
  2. perut lembu ?? wahhh. favret2. semngat sket nk raya. =))

    ReplyDelete

♥chee rajin2 baca hok neh♥